Info a videóhoz : Az eredeti videóban a "BIZARR" szó szerepel... Ennek ellenére ez most egy tényleg aranyos kis történet. Indítsd el bátran, biztosak vagyunk benne, hogy mosolyt csal az arcodra 🙂
Egy dolog biztosan kiderül a videóból... A téglát Kínában gyártották 🙂
A videó ugyan angol nyelvű, de a lényeget érteni/látni fogod nyelvtudás nélkül is 🙁
Tracklist : 0:09 - Samantha Fox: I only wanna be with you 0:51 - Depeche Mode - Strange love 1:11 - Pet Shop Boys: It's a sin 1:30 - Rick Astley: Together forever 1:47 - Baltimora: Tarzan boy 2:49 - F. R. David: Words 3:13 - Bee Gees: Stayin' alive 3:56 - Video Kids: Woodpeckers from space 3:58 - Bad Boys Blue: You're a woman 4:35 - Trio: Da da da
Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu